January 18, 2022
15 Guests and 2 Members Online

Please consider Sign Uping
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Sign Up

Sign Up | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
sp_TopicIcon
The Saturday Night Thread (Semi-Serious)
February 21, 2015
10:18 pm
86
86
Member
Forum Posts: 1579
Member Since:
June 13, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

Image Enlarger

Image Enlarger

I'm starting a trend right now : A Saturday Night Thread for forums all across the internet. A Saturday Night Thread will be known as "a weekend page" to share exclusively what you are doing on a Saturday day/night. And may they all remember what site it started on : http://www.faygoluvers.net  

EXAEHTSSAP  PUSUTOL 

"I Just Wanna Hide Inside My Own Private Hell"- Boondox

February 21, 2015
10:24 pm
ganjadude
ganjadude
Member
Forum Posts: 404
Member Since:
April 29, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

i am working.

 

next?

February 22, 2015
11:02 am
OCJ_Brendan
OCJ_Brendan
Springfield VA
Member
Forum Posts: 6148
Member Since:
August 27, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

The worst way to start a trend is to say off the bat my intention is to start a trend...and Saturday is not my or most likely alot of working ninja's days off (My weekend is Wednesday Thursday).  Asking me how my Saturday is can be likened to someone asking you how your Tuesday is...shitty like all other Tuesdays is the inevitable answer.  

"Somewhere theres a Waffle House thats severely understaffed right now" -OCJ to Scruffy watching a second stage act at the Gathering.

February 22, 2015
8:10 pm
Novocaine, The Blue Collar King
Novocaine, The Blue Collar King
Member
Forum Posts: 3773
Member Since:
March 20, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

i sleep on Saturdays mostly.

February 22, 2015
10:04 pm
ganjadude
ganjadude
Member
Forum Posts: 404
Member Since:
April 29, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

OCJ_Brendan said
The worst way to start a trend is to say off the bat my intention is to start a trend...and Saturday is not my or most likely alot of working ninja's days off (My weekend is Wednesday Thursday).  Asking me how my Saturday is can be likened to someone asking you how your Tuesday is...shitty like all other Tuesdays is the inevitable answer.  

my off days are also wed and thurs!

February 25, 2015
12:23 am
OCJ_Brendan
OCJ_Brendan
Springfield VA
Member
Forum Posts: 6148
Member Since:
August 27, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Point proven.

"Somewhere theres a Waffle House thats severely understaffed right now" -OCJ to Scruffy watching a second stage act at the Gathering.

February 25, 2015
1:25 am
86
86
Member
Forum Posts: 1579
Member Since:
June 13, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

weed_gifI'm fucking high and rockin the hell out of some music right now. cuz my fucking wife left me today because she wants to be an unloyal bitch. So fuck that stupid bitch. go cry on super dick. Wait, that ain't @scruffy is it? You motherfucker, you boinked my wife. You're probably stuffin her muffin right now ain't ya you motherfucker. LOL fuck it, you know? 

"I Just Wanna Hide Inside My Own Private Hell"- Boondox

February 25, 2015
3:07 am
scruffy
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

86 said  
I'm fucking high and rockin the hell out of some music right now. cuz my fucking wife left me today because she wants to be an unloyal bitch.    

for real?  that fuckin sucks.  

  

aint me.  

  

  awfully paranoid, arent you?   

February 25, 2015
4:08 am
86
86
Member
Forum Posts: 1579
Member Since:
June 13, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

scruffy said

86 said  
I'm fucking high and rockin the hell out of some music right now. cuz my fucking wife left me today because she wants to be an unloyal bitch.    

for real?
 
   

Yeah she left. I was just trying to make a joke about this shit ass day.

"I Just Wanna Hide Inside My Own Private Hell"- Boondox

March 14, 2015
10:30 pm
86
86
Member
Forum Posts: 1579
Member Since:
June 13, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

this is the most famous thread EVER. and I stand with it.

"I Just Wanna Hide Inside My Own Private Hell"- Boondox

March 21, 2015
9:30 pm
phreakcore
phreakcore
Member
Forum Posts: 405
Member Since:
February 4, 2015
sp_UserOfflineSmall Offline

Ok so its Saturday night just figured I would keep this thread going. Hope everyone is having a good weekend doing whatever your doing. I just go back from dinner with my wife and am about to pack a bowl and watch the Philadelphia Flyers vs the Edmonton Oiler. GO Flyers. I know I'm new to the forum but I just wanted to say I enjoy coming out here and all the different conversions going on. A big thank you to everyone out here who keeps this going and for all the info everyone has shared with me. Hope you all are having a fun weekend. Im going to give my wife the laptop so she can do the facebook thing (I don't use fb personally) will check later. If anyone is on lemme know whats your up to. I will pop on later after i'm nice and toasty weed_gif

March 21, 2015
10:00 pm
ganjadude
ganjadude
Member
Forum Posts: 404
Member Since:
April 29, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

phreakcore said
Ok so its Saturday night just figured I would keep this thread going. Hope everyone is having a good weekend doing whatever your doing. I just go back from dinner with my wife and am about to pack a bowl and watch the Philadelphia Flyers vs the Edmonton Oiler. GO Flyers. I know I'm new to the forum but I just wanted to say I enjoy coming out here and all the different conversions going on. A big thank you to everyone out here who keeps this going and for all the info everyone has shared with me. Hope you all are having a fun weekend. Im going to give my wife the laptop so she can do the facebook thing (I don't use fb personally) will check later. If anyone is on lemme know whats your up to. I will pop on later after i'm nice and toasty weed_gif

chillin at work now, just watched the Rangers game (Go Rangers!!!) got an hour to go before i can go home then have some fun. got a parade to go to tomorrow to see a bunch of friends I havent seen in years so really lookin forward to that.

March 21, 2015
10:17 pm
Frog
Frog
Pittsburgh pa
Member
Forum Posts: 549
Member Since:
January 6, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

My Saturday sucks, work till midnight night then go home cause of house arrest (DUI). 40 days of house arrest left. 

 

Well, I did find a silver quarter today at work, so its not all bad

From tadpoles to frogs to Jesus to legends.

March 22, 2015
9:57 am
phreakcore
phreakcore
Member
Forum Posts: 405
Member Since:
February 4, 2015
sp_UserOfflineSmall Offline

ganjadude said

phreakcore said
Ok so its Saturday night just figured I would keep this thread going. Hope everyone is having a good weekend doing whatever your doing. I just go back from dinner with my wife and am about to pack a bowl and watch the Philadelphia Flyers vs the Edmonton Oiler. GO Flyers. I know I'm new to the forum but I just wanted to say I enjoy coming out here and all the different conversions going on. A big thank you to everyone out here who keeps this going and for all the info everyone has shared with me. Hope you all are having a fun weekend. Im going to give my wife the laptop so she can do the facebook thing (I don't use fb personally) will check later. If anyone is on lemme know whats your up to. I will pop on later after i'm nice and toasty weed_gif

chillin at work now, just watched the Rangers game (Go Rangers!!!) got an hour to go before i can go home then have some fun. got a parade to go to tomorrow to see a bunch of friends I havent seen in years so really lookin forward to that.

Must be nice to be a Rangers fan. 1st place in the Metropolitan Division and all lol. Can you tell I'm a little bitter lol Hope you have a good day today at the parade. I'm just waking up after passing out on the couch. Had a few fancy schmancy beers and after I posted on here last night I hit the bowl and Zzzzzzzz 

 

@frog that sucks about the house arrest. hopefully the days fly by. And for the silver quarter, maybe you could have it as a prize on the wheel if you're going to the gathering and having the wheel again. Dunno if it would be something people want but ya never know what people will do lol

March 22, 2015
12:27 pm
Sean Law
Sean Law
Member
Forum Posts: 3352
Member Since:
February 24, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

I'd tell about mine, but most likely I'd be called a liar

I'll fuck you till you love me, Faggot!

-Tyson

March 22, 2015
8:07 pm
OCJ_Brendan
OCJ_Brendan
Springfield VA
Member
Forum Posts: 6148
Member Since:
August 27, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Sean Law said
I'd tell about mine, but most likely I'd be called a liar

LIAR!

"Somewhere theres a Waffle House thats severely understaffed right now" -OCJ to Scruffy watching a second stage act at the Gathering.

March 22, 2015
8:18 pm
scruffy
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

OCJ_Brendan said  

Sean Law said  
I'd tell about mine, but most likely I'd be called a liar    

LIAR!    

i came this close to making that same joke.  

dont care if i am called a liar.  i really did.  

  

  awfully paranoid, arent you?   

March 22, 2015
8:19 pm
Sean Law
Sean Law
Member
Forum Posts: 3352
Member Since:
February 24, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

I'll keep it short. And this is legit.

Went to bar. Got drunk. Man tells me his wife thinks I'm cute and wants to take me home. I oblige. I sex up his wife while he watched TV. I puke in their sink. Drive home with 1 eye open. ( as I could not see straight). Hit up a drive thru. Pass out. Wake up in clothes with my underwear in my pocket.

I'll fuck you till you love me, Faggot!

-Tyson

March 22, 2015
8:27 pm
scruffy
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

i cant decide if the last bit is the detail that makes it ring true, or the embellishment that makes the whole story shaky.  

also cant tell if this qualifies as good times, or 'what am i doing?!'  

anyway, youre alive.  drunk driving is...  well, you know.  

  

  awfully paranoid, arent you?   

March 22, 2015
9:21 pm
Sean Law
Sean Law
Member
Forum Posts: 3352
Member Since:
February 24, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

All true.  But honestly, I haven't been out like that in many years. And sometimes you just gotta go home. Risky I know, but when impaired you don't care.

I'll fuck you till you love me, Faggot!

-Tyson

No permission to create posts
Forum Timezone: America/Chicago

Most Users Ever Online: 591

Currently Online: exipurepricenz
3 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

The Warlock: 11518

King Lucem Ferre: 9099

Old Mr Dangerous: 8647

krunk: 7131

OCJ_Brendan: 6148

patjoyce: 4891

Member Stats:

Guest Posters: 754

Members: 167808

Moderators: 6

Admins: 2

Forum Stats:

Groups: 6

Forums: 28

Topics: 11992

Posts: 239259

Newest Members:

exipurepricenz, StevenGregorl, ForexCale, ColmanDaniel, yifuvizi, elizaallen

Moderators: GanjaGoblin: 2775, Psyral Infection: 4210, bozodklown: 319, scruffy: 11447, PunkRockJuggalo: 6559, Pigg: 6487

Administrators: admin: 0, ScottieD: 845