May 29, 2022
13 Guests and Online

Please consider Sign Uping
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Sign Up

Sign Up | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
sp_TopicIcon
who is better?
April 9, 2015
5:31 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

scruffy said

  

you dont wanna be argued with, either shut up, or admit that you are the shittalkin know-nothing that i maintain you are.  or prove me wrong.  

this costs me nothing, i 'won' when you opened your yap.  

 
  

youve never won @ anything, youre the biggest ego driven delusional douche on this site AND THATS COMING FROM ME!! haha all ive done is prove you wrong for the past 24 hrs now, kill yourself you ugly loser hahaha  lol

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
5:32 pm
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

The Warlock said 
urk urk  
[edited for clarity]  

so, you have learned nothing at all from this, then.  okay.  

 

what do you, the viewers at home, think?  

  

  awfully paranoid, arent you?   

April 9, 2015
5:35 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

scruffy said
what do you, the viewers at home, think?  

  

that youre a loser lollol

hell your arguing with ME on a forum rofl_gif

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
5:36 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

LuckyNumbrXIII said
I also think rap is about expressing yourself.  And if all you can express is "boasting," then I don't wanna hear it.  

agreed.

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
5:41 pm
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

LuckyNumbrXIII said  
Why nooooot?   

mostly cuz, i dont wanna...?  

sell you a hard copy, though.  

  

and of course i understand the shittalkers.  they understand, too, but they are secure in the knowledge that they cant get hurt, as long as they stay behind the computers.  

obviously, anybody talkin shit in the world is askin for trouble.  but punks like this dont ever, ever, talk that kinda shit in the world.  

i do, though.  

 

so go head and be that wimp, smack, i got you skewered worse than you even know.  nothin but high cards.  

  awfully paranoid, arent you?   

April 9, 2015
5:46 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

the_almighty_smack said
Image Enlarger

Dead X_X  X_X  X_X .......

loooool hillbillies r us in this bitch hahaha lollol

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
5:51 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

the_almighty_smack said
dude you couldent punch your way out of a paper bag seriously you have like zero muscles you make bones and otis look tough.

watch out, this old man bout to hit his 40's will cane your bitch ass hahaha

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
5:57 pm
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

LuckyNumbrXIII said

scruffy said

LuckyNumbrXIII said  
Why nooooot?   

mostly cuz, i dont wanna...?  
sell you a hard copy, though.  

Hmm... not even a sampler to go with?  One track?  Nothin?

ive put stuff up here before.  if you missed it, well...  

  

hey, smack, the warlock...  if youre such tough muthas, when you gonna bring it to me?  anytime works for me.  youll have your best chance, if im asleep.  

neither of you know squat about how to handle up, so i aint worried if you wanna keep starin at my picture.  your fetish, not mine.

 

anyhow, my work is done, here.  the point was well made, this is just yapping.  if you gotta resort to yappin to get out from under it, the warlock, then i guess we all have seen you at your best.  itll never get any better than that.  

  

smack said  
nothing.  nothing at all.  

  awfully paranoid, arent you?   

April 9, 2015
6:00 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Smack said

scruffy I think you need to visit narcotics anonymous you look like a meth head or a zombie on the walking dead.

I know this happens to alot of BIG TIME rap stars that fall off the radar like yourself but you dont have to end up part of the statistics you can do better.......

lollollol

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
6:02 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

scruffy said

 if you gotta resort to yappin to get out from under it, the warlock, then i guess we all have seen you at your best.  itll never get any better than that.  

   

lol nah i still got my whole life ahead of me... hahahah

go cry like the bitch on the inside you and i both KNOW you are.

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
6:07 pm
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

you two cherries know you are afraid to let yourselves be within 800 miles of me, so nobody is buyin your shit.  

in fact, there are several here that know better already.  

  

if you girls did somehow manage to be in the same place as me, and you made the mistake of actin out, id put a mark on ya like it aint shit.  

believe me or dont, but til you show, all you got is nothin.  

 

but thats neither here nor there.  cuz you wont do squat.  

 

yeah, the warlock, i know im a bitch inside.  sure.  thats what this all is about, and everybody who isnt a trashtalking dipshit can see that.  

try again.  work at it.  

  awfully paranoid, arent you?   

April 9, 2015
6:09 pm
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

please.  

  awfully paranoid, arent you?   

April 9, 2015
6:12 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

the_almighty_smack said
big man deleting my posts

 

figures a bitch gotta have his bitch moves....

it says its "Awaiting Moderation" but wont let me moderate it for some reason.. dont know what the deal is there..

scruffy said
you two cherries know you are afraid to let yourselves be within 800 miles of me, so nobody is buyin your shit.  

in fact, there are several here that know better already.  

  

if you girls did somehow manage to be in the same place as me, and you made the mistake of actin out, id put a mark on ya like it aint shit.  

believe me or dont, but til you show, all you got is nothin.  

 

but thats neither here nor there.  cuz you wont do squat.  

 

yeah, the warlock, i know im a bitch inside.  sure.  thats what this all is about, and everybody who isnt a trashtalking dipshit can see that.  

try again.  work at it.  

oh no old man river throwin threats on the internet how tough and scary hahaha

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
6:18 pm
Miklo Velka
Member
Forum Posts: 3437
Member Since:
January 19, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

The Warlock said

the_almighty_smack said
Image Enlarger

Dead X_X  X_X  X_X .......

loooool hillbillies r us in this bitch hahaha lollol

laugh

April 9, 2015
6:24 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

the_almighty_smack said

scruffy said
you two cherries know you are afraid to let yourselves be within 800 miles of me, so nobody is buyin your shit.  

like nobody's been buying your shit since 1997??

oohhhh!!

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
6:28 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

LuckyNumbrXIII said
I'm about to buy a copy just to shut you fools up.

lol and he still wont like you.. 

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
6:35 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

LuckyNumbrXIII said

I'm about to buy a copy [self explanatory], just to [as in FOR NO OTHER REASON] shut you fools up.  [self explanatory]

but it wont... this aint over.. he ran off like the tough guy he is haha

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
6:39 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11538
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

goes without saying but he knew we'd just laugh @ how terrible and generic it is.. im shocked he can stand behind the shit he puts out now..

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

April 9, 2015
8:05 pm
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

LuckyNumbrXIII said  

The Warlock said  

LuckyNumbrXIII said  
I'm about to buy a copy just to shut you fools up.    

lol and he still wont like you..    

Hey Mr. Wordsmith.  Dissect that sentence.  I'm about to buy a copy [self explanatory], just to [as in FOR NO OTHER REASON] shut you fools up.  [self explanatory] 
I don't do things to be liked.  I'm myself, as unlikeable as I may be.  And if I make some friends, earn someone's respect... it won't be because I pandered to them.  It's because they saw me and liked/respected what they saw.    

i already like xiii, verrugaverga.  youre the one who trashes the people supportin your music, remember?  

the reason there is no music out there for yall to find, is cuz i dont wanna put out old music.  bump the new shit.  

  

and considering you were all, 'im out', how you gonna say im runnin off?  

try as i might, i cant stay on here twenty-four hours a day, i occasionally have shit to do.  

 

you may continue makin yourselves look respectable.  ill come back later.  

  awfully paranoid, arent you?   

April 9, 2015
8:24 pm
OCJ_Brendan
Springfield VA
Member
Forum Posts: 6148
Member Since:
August 27, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Didn't the warlock say the other day he read (yeah right) somewhere that he shouldn't spend his time around people who don't and won't ever like him.  I foolishly thought maybe he has gotten the point and will now leave us alone...but alas he is too dense to actually do what even he thinks is good for himself.

 

@Scruffy Please just leave these neckbeards be and stop wasting your time poking oscillating fans...it serves no purpose.  We all know neither one ever will go to the gathering for various lame reasons...so you will never find closure one finds by making peoples ass cash checks their mouths write.  You are wasting valuable energy that could be spent elsewhere.  Warlock and Smack literally live through their monitors and for that reason they view internet battles like real life which makes them impervious to logic and reason...

 

Before you idiots go in on me for the kajillionth time read this.  Say whatever you want because your opinions mean less then nothing to me and I will not read them.  I have an excellent life and will not waste a second of it fighting in a thread on FLH dedicated to the simplest issue ever.  We all KNOW Warlock has no business rapping so him continuing to do it is a better insult to himself then anything he could ever wheezingly lob this way.  Smack is one of the highest functioning Autistic people I have ever corresponded with so really I am proud of him making coherent thoughts regardless if when they are composed they form an insult to me

 

Anywho Im going to go make dinner now 

"Somewhere theres a Waffle House thats severely understaffed right now" -OCJ to Scruffy watching a second stage act at the Gathering.

No permission to create posts
Forum Timezone: America/Chicago

Most Users Ever Online: 591

Currently Online:
59 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

The Warlock: 11538

King Lucem Ferre: 9099

Old Mr Dangerous: 8761

krunk: 7395

OCJ_Brendan: 6148

patjoyce: 4891

Member Stats:

Guest Posters: 755

Members: 9767

Moderators: 6

Admins: 2

Forum Stats:

Groups: 6

Forums: 28

Topics: 12047

Posts: 240558

Newest Members:

elizzahail, Mallorymonis, glandreac, frankvstickney, RoberRaine, lowwersnally

Moderators: GanjaGoblin: 2782, Psyral Infection: 4250, bozodklown: 350, scruffy: 11447, PunkRockJuggalo: 6559, Pigg: 6488

Administrators: admin: 0, ScottieD: 845