May 23, 2022
19 Guests and Online

Please consider Sign Uping
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Sign Up

Sign Up | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
sp_TopicIcon
Thoughts on my mixtape cover?!?!?!
November 19, 2013
11:46 am
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline
November 19, 2013
5:38 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

bump..

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

November 20, 2013
5:53 am
scruffy
Moderator
Forum Posts: 11447
Member Since:
May 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

am i correct in assuming that you bumped this after less than six hours because you just had to have someones thoughts on it?!?!?!  

very well, my thoughts are as follows:  

looks like something that a real graphic designer would knock out in about three minutes flat.  

then, he would promptly take his name off it, lest it end up in his portfolio, and someone sees it.  

  

  awfully paranoid, arent you?   

November 20, 2013
12:03 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

lol well yes i did post it cuz i wanted feedback on it.. so duh haha & thanks for the knowledgeable insight..

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

November 20, 2013
1:06 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

i think i like this one better...

972476_712658428764269_2062388377_n.jpg?oh=6bc058031a626e8d28bf73445c3da06c&oe=528EDC41Image Enlarger

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

November 20, 2013
2:52 pm
travisstik
Member
Forum Posts: 162
Member Since:
December 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

the second one is better, the first one dude looks kinda stupid holdin his glasses, imo the font is too big

November 20, 2013
3:06 pm
PunkRockJuggalo
Moderator
Forum Posts: 6559
Member Since:
August 12, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

travisstik said
the first one dude looks kinda stupid holdin his glasses

That would be @the-warlock holding his glasses.

 

November 20, 2013
3:07 pm
travisstik
Member
Forum Posts: 162
Member Since:
December 22, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

PunkRockJuggalo said

travisstik said
the first one dude looks kinda stupid holdin his glasses

That would be @the-warlock holding his glasses.

 

then i was right lmao j/k

 

November 20, 2013
3:37 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

haha thanks yo.. whats your thoughts PRJ??

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

November 20, 2013
3:49 pm
PunkRockJuggalo
Moderator
Forum Posts: 6559
Member Since:
August 12, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Well i try to avoid giving my two cents on stuff like this but since you asked, The background picture in the second is better only because the faces do not stand out as much.

The group name font size is decent. The name of the mixtape seems a little big.I would make it smaller.

Maybe it is just me but why use the word the in the title twice?

 

November 20, 2013
3:57 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

haha idk.. felt like that was the proper wording of it.. probably doesnt need it tho.. i'll talk to the homie about takin the 2nd "the" out.. & adjusting the font size..

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

November 20, 2013
4:00 pm
PunkRockJuggalo
Moderator
Forum Posts: 6559
Member Since:
August 12, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Rise and Fall: The Mixtape

or

The Rise and Fall Mixtape

November 20, 2013
4:03 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

PunkRockJuggalo said
The Rise and Fall Mixtape

this will be it.. the last song on the project is called "the rise & fall"

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

November 21, 2013
3:17 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

alright this is the official cover.. thanks for the input yall!!

 

1456559_596013330453997_17319494_n.jpgImage Enlarger

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

December 18, 2013
8:20 pm
ghostman-d
Member
Forum Posts: 59
Member Since:
December 15, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

I heard you might get signed to Psychopathic. That is one of the coolest things i have ever heard. You must be really excited man. Is there any pointers you can give me about being in the bizz now because i sure could use it?

 

December 18, 2013
8:38 pm
PunkRockJuggalo
Moderator
Forum Posts: 6559
Member Since:
August 12, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

ghostman-d said
I heard you might get signed to Psychopathic. That is one of the coolest things i have ever heard. You must be really excited man.

You seriously believe The Warlock is being signed by Psychopathic Records?
Bill-Hader-Laughing.gif


 

 

December 18, 2013
9:00 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

aint that far of a stretch haha

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

December 18, 2013
9:03 pm
ghostman-d
Member
Forum Posts: 59
Member Since:
December 15, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

So was that just bullshit or are you serious? i dont know if your interested but ive been making beats for about 7 years now and ive actually gotten pretty good at it

 

where can i hear some of your stuff?

December 18, 2013
9:08 pm
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11537
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

nah it was bullshit haha but yeah im down to hear some of your beats..

 

here's a link to my latest project.. http://thewarlock.bandcamp.com

flh-banna-copyDD_zpsKKl9s7vkap.jpg

December 18, 2013
9:45 pm
ghostman-d
Member
Forum Posts: 59
Member Since:
December 15, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

i heard your shit and i dig it. your a video game nerd like i am haha thats cool because i like my beats to sound kinda like video game music.

 

Did you make that in a booth?

 

i would show you one of my beats that i already have made but i kinda dont like to do that for various reasons mainly because of getting ripped off, but i will make you a beat on the spot and show it to you when im finished

No permission to create posts
Forum Timezone: America/Chicago

Most Users Ever Online: 591

Currently Online:
48 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

The Warlock: 11537

King Lucem Ferre: 9099

Old Mr Dangerous: 8759

krunk: 7386

OCJ_Brendan: 6148

patjoyce: 4891

Member Stats:

Guest Posters: 755

Members: 11100

Moderators: 6

Admins: 2

Forum Stats:

Groups: 6

Forums: 28

Topics: 12046

Posts: 240530

Newest Members:

Complex, PamelLeary, bqrgryqo, AlvinaFleem, KetoBlastGummy, vianildred

Moderators: GanjaGoblin: 2782, Psyral Infection: 4248, bozodklown: 350, scruffy: 11447, PunkRockJuggalo: 6559, Pigg: 6487

Administrators: admin: 0, ScottieD: 845